U okviru projekta Savjetovalište za lokalne brendove, šestero mladih iz Vižinade i okolice pohađaju edukativne radionice i na realnom primjeru uče o važnosti i načinima razvoja brendova, što će im pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda i usluga na tržište.
Tijekom prve dvije radionice Jelena Fiškuš i Sean Poropat iz Studija Sonda polaznike su uputili u važnosti strateškog pozicioniranja te im predstavili glavni kreativni zadatak – osmisliti lokalni brend koji se oslanja na vina s područja Vižinade, njegov naziv, slogan i dizajn vizualnog identiteta. Rješenje zadatka razvija se tijekom svih šest faza radionica, dok će kulminacija projekta biti u posljednjoj fazi koja obuhvaća predstavljanje konačnog rješenja javnosti. Prvoj radionici pridružio se i načelnik Općine Vižinada – Marko Ferenac, koji je pozdravio sudionike i ukratko im predstavio Vižinadu te njene povijesne činjenice i trenutni kontekst.
Nakon prve radionice, rješavanju glavnog kreativnog zadatka sudionici su pristupili kroz niz manjih praktičnih izazova, od kojih je prvi obuhvaćao temeljito istraživanje tema kao što su povijest Vižinade i ciljane skupine lokalnog brenda kojeg osmišljavaju, ali i okoline, odnosno potencijalne konkurencije. Kako bi se kvalitetnije upoznali s istraživačkim temama polaznici su posjetili i vinariju Franc Arman Wines gdje su iz prve ruke istražili više o vinima Vižinade i povijesnom kontekstu lokalnih vinara. Temeljem prikupljenih znanja i zaključaka, uz podršku svojih mentora iz Studija Sonda definirali su koncept po kojem će dalje razvijati idejno rješenje vizualnog i verbalnog identiteta te stvoriti relevantnu priču po kojoj će biti pripremljena prva skica dizajna.
Pred sudionicima su još četiri radionice tijekom kojih će pripremiti prezentaciju svog rješenja s ciljem dobivanja povratne informacije od uključenih strana, temeljem povratne informacije zaključiti vizualni i verbalni identitet te pristupiti izradi komunikacijske strategije na društvenim mrežama.
Do kraja programa, uz vodstvo mentora, sudionici će tako proći kroz sve kreativne procese nastanka konkretnog proizvoda/dizajna te u konačnici i samu prezentaciju/promociju projekta koji može imati svoju praktičnu primjenu. Stečeno znanje potom mogu praktično primijeniti na primjeru vlastitih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i lokalnih obrta te tako postati nositelji promjena i inovacija.
Projekt provodi Udruga Sonda za promicanje kreativnosti, edukaciju i razvoj lokalne zajednice u suradnji sa Zajednicom Talijana Vižinada – Comunità degli Italiani Visinada, a uz financijsku potporu Zaklada Istra – Fondazione Istria iz sredstava Fonda gradova i općina.