Povodom otvorenja Sonda Kreativnog centra, predstavljene su prve Elan skije koje su napravljene u sklopu Sonda Designed by People programa, a koji će se u Centru nastavljati i u narednim mjesecima te omogućiti uključivanje lokalne zajednice, ali i šire javnosti u proces kreiranja i stvaranja raznih proizvoda.  U sklopu Sonda kreativnog centra, program radionica u suradnji provode Udruga Sonda i Studio Sonda, a kako bi zajedno sa svim zainteresiranim pojedincima, ali i širom zajednicom u inspirativnoj autentičnoj sredini, stvarali relevantne proizvode, projekte i programe usmjerene ka jačanju suradnje i stvaranju boljeg društva – društva ideja.

Program je utemeljen na uvjerenju u visoku učinkovitost kreativnosti koja postoji u svakom pojedincu, a da sudjeluju u programu i pridruže se dizajniranju tržišno relevantnog proizvoda pozvani su svi zainteresirani, neovisno o svom predznanju i iskustvu.

Za prvu Sonda Designed by People radionicu, iz mnoštva prijava odabrano je šest najmotiviranijih sudionika i sudionica:

Jasna Kofol, zaposlena u korporativnim komunikacijama (SLO)

Jelena Vojinović, zaposlena u gradskoj upravi, javni sektor (HR)

Marina Močibob, dentalna tehničarka (HR)

Valentina Beg, studentica na Akademiji primijenjenih umjetnosti (HR)

Mirna Ljuština, novinarka (HR)

Josip Čaušević, zaposlen u turizmu (HR)

Zajedno sa Sondom, sudionici su pristupili zadatku dizajniranja visokotehnoloških unisex Elan skija prepoznatljivih po jedinstvenoj Amphibio tehnologiji koja dodavanjem materijala preko rubova skije i strateškim pojačanjem cijelom dužinom unutarnjeg ruba omogućuje njezinu veću stabilnost i čvrstoću u zavoju, dok manje materijala iznad vanjskog ruba jamči lakši ulazak u zavoje. Osim potenciranja tehnoloških specifičnosti, prema zadatku, novi dizajn trebao je u potpunosti odražavati temeljne vrijednosti brenda prepoznatljivog po skijama koje se više od 70 godina ručno proizvode u samom srcu Alpa, biti atraktivan ciljanoj skupini (ženama i muškarcima) te pratiti trendove sportske industrije.

Tijekom sedam intenzivnih radionica analizirane su sve dostupne informacije o brendu, skijama, konkurenciji i nadolazećim trendovima kako bi naposlijetku i sudionici vidjeli osmišljenu skiju u procesu izrade. Osobnim predstavljanjem briefa od strane klijenta, na prvoj radionici započeo je kreativni proces pod vodstvom Sonde tijekom kojeg su iskorištene specifičnost Amphibio tehnologije – različitost lijeve i desne skije te je osmišljen koncept WE ARE ONE.

Osim tehnologije vizualna diferencijacija lijeve i desne skije, predstavlja različitosti u društvu. I dok je spajanjem dviju skija u jednu cjelinu predstavljen unisex koncept, također je simbolično artikulirana važna poruka – iako međusobno drugačiji, svi smo jedno – kojom nas skije beskonačno povezuju na razne načine:

WE ARE ONE | Jer skije su unisex, ravnopravno namijenjene i muškarcima i ženama;
WE ARE ONE | Jer se par skija nadovezuje na onaj idući, a Elan je skijaški brend koji se pozicionira pod sloganom “Always good times”, odnosno primarno kao brend koji pruža zabavu na snijegu u društvu, s prijateljima i obitelji;
WE ARE ONE | Jer u vremenima u kojima živimo više no ikada važna je poruka jedinstva;
WE ARE ONE | Jer je šest neznanaca dizajniralo skiju kao jedan!

Skije će se prodavati u sezoni 22/23, a sve informacije dostupne su na you@sonda.hr.