U sklopu novog ciklusa programa „Designed by People”, Radenska je svojim korisnicima ponudila priliku da postanu dio njezinog kreativnog tima te se upoznaju s procesima dizajna, komunikacije i brendiranja. U suradnji s kreativnim centrom Sonda odabrana je ekipa koja je od proljeća radila i razvijala se pod vodstvom stručnjaka da bi se dokazala konačnim proizvodom – kreativnim konceptom za zimski izgled Radenske koji je već dostupan na policama trgovina.

Na natječaj su se odazvali brojni pojedinci iz Slovenije i Hrvatske, različite dobi i iskustava, a sve njih vezala je želja za stjecanjem novih kompetencija i ostavljanjem osobnog pečata na posebnom izdanju Radenske koje je ovih dana već dostupno na policama trgovina u Sloveniji i Hrvatskoj.

Za prijavu nije bilo potrebno predznanje, već prvenstveno otvorenost za učenje i upoznavanje kreativnih procesa, što je bilo ključno pri odabiru šest kandidata, među kojima su bili Nataša Kozlica, Danko Lazić, Ivona Vilušić, Brigita Kukovec, Janja Junež i Ivana Kalc. Još od ožujka, oni su kroz praktičan rad na radionicama istraživali i razvijali svoje potencijale. Sudionici projekta detaljno su se upoznali s brojnim procesima koji na različitim stručnim područjima doprinose oblikovanju tržišno uspješnog proizvoda.

Kreativni pristup raznolike skupine korisnika Radenske, uz podršku stručnih mentora, čak je i nadmašio očekivanja tvrtke. „Projekt je bio kao stvoren za nas, jer Radensku pokreće odgovornost prema društvu, osluškivanje korisnika i želja za stalnim uvođenjem noviteta. S radošću smo pratili kako ljubitelji naših mjehurića upoznaju proizvodne, kreativne i poslovne procese kojima vodeno blago iz netaknute prirode pažljivo donosimo u domove potrošača. Bilo je to zanimljivo i poučno iskustvo – ne samo za ovaj kreativni tim, već i za sve nas”, ispričala nam je Egle Wehle, direktorica marketinga u Radenskoj, koja se oduševila marljivošću i kreativnošću ekipe.

U sklopu projekta, kreativci su, osim blagdanske etikete, pripremili i božićni asortiman – čarape, kape i pulovere, koji su ujedno dio blagdanske nagradne igre u kojoj mogu sudjelovati vjerni potrošači.

U završnoj fazi projekta, održanoj u Sonda kreativnom centru, pridružili su se predstavnici Radenske, Ivana Fočić, senior brand managerica, kreativni direktori Sonde, Jelena Fiškuš i Sean Poropat, direktorica udruge Sonda, Silivija Kovačić, te polaznici projekta. Tom prilikom predstavljeni su rezultati projekta, razmijenjeni su dojmovi i iskustva, a sudionicima su uručena priznanja za njihov doprinos, zajedno s poklonima nastalim u sklopu projekta.

Svakim idućim ciklusom programa Designed by People i novim suradnjama s brendovima, otkrivaju se nove kreativne mogućnosti te pokazuje snaga uključivanja korisnika u sam proces stvaranja.