Predstavljen je prvi blagdanski asortiman Kraša osmišljen u okviru Sonda Designed by People programa koji u zajedničkom kreiranju i stvaranju raznih proizvoda povezuje klijenta, lokalnu zajednicu, ali i širu javnost.
U suradnji s brendovima program radionica provodi Sonda u sklopu svog Kreativnog centra kako bi zajedno sa svim zainteresiranim pojedincima, ali i širom zajednicom u inspirativnoj autentičnoj sredini, stvarali relevantne proizvode, projekte i programe usmjerene ka jačanju suradnje i stvaranju boljeg društva – društva ideja.
Broj prijava za sudjelovanje u programu Sonda kreativnog centra ove se godine učetverostručio, a u mnoštvu je još jednom odabrano šest najmotiviranijih sudionika i sudionica. Svojim idejama, vještinama i perspektivama novi blagdanski asortiman Kraša kreirali su:
Gea Rajić, studentica vizualnih komunikacija i dizajna (Rijeka);
Majda Milevoj Klapčić, profesorica talijanskog jezika i književnosti te stručna suradnica knjižničarka (Labin);
Nika Kurti, studentica održivog razvoja (Rijeka);
Katarina Ričko, dizajnerica i ilustratorica (Čakovec);
Matija Vukić, student modnog dizajna i vizažist (Sveti Križ Začretje);
Marina Žitković, stručna suradnica pedagoginja (Samobor).
Kao Designed by People tim, uz mentorstvo Sonde, zajedno su pristupili zadatku te istraživanju i analizi svih dostupnih informacija o brendu, konkurenciji i krajnjim korisnicima.
Tijekom sedam faza razradili su kreativni koncept „uKRAŠi“ blagdane, inspirirani ukrašavanjem koje nas uvodi u blagdansko raspoloženje, kao i spoznajom da je vrijeme jedan od najvrjednijih poklona koje možemo darovati našim najdražima. Dizajn ambalaže oslanja se na nekadašnju tradiciju sastavljanja ukrasa koristeći prirodne materijale, kao i one koje je moguće ponovno iskoristiti kao što su to omoti od bombona ili zlatni omot čokolade.
Svoj kreativni proces i rad na projektu pretočili su u rješenje kojim i krajnjim korisnicima pružaju priliku da pokažu svoju kreativnost i autentičnost u daljnjem ukrašavanju svojeg ili doma svojih najdražih, nastavljajući tako niz započet u okviru projekta u kojem su pozvani sudjelovati svi, neovisno o svom predznanju i iskustvu.
Sonda Designed by People provodi se već drugu godinu za redom, a njegov cilj nije samo stvaranje proizvoda, već povezivanje ljudi, ideja i različitih perspektiva iz kojih proizlaze rješenja koja odražavaju autentičnost te postaju simbolom kreativnosti i društvenog utjecaja.