Kraš&Sonda Designed by People: uKRAŠi blagdane

Ove godine blagdani će biti još posebniji uslijed „uKRAŠi blagdane“ koncepta koji su za Kraš osmislili polaznici radionica Sonda Designed By People.

To znači da će osim omiljenih slatkiša, srca grijati i vrijeme koje ćemo zajedno utrošiti na ukrašavanje domova onako kako se to nekad radilo, ali i činjenica da su koncept pod Sondinim vodstvom dizajnirali baš korisnici Kraševih proizvoda, za ljude poput njih samih.

U suradnji s brendovima program radionica provode Studio Sonda i Udruga Sonda za promicanje kreativnosti, edukaciju i razvoj lokalne zajednice u sklopu svog Kreativnog centra, kako bi zajedno sa svim zainteresiranim pojedincima, ali i širom zajednicom u inspirativnoj autentičnoj sredini, stvarali relevantne proizvode, projekte i programe usmjerene ka jačanju suradnje i stvaranju boljeg društva – društva ideja.

Broj prijava za sudjelovanje u programu Sonda kreativnog centra ove se godine učetverostručio, a u mnoštvu je još jednom odabrano šest najmotiviranijih sudionika i sudionica.  Svojim idejama, vještinama i perspektivama novi blagdanski asortiman Kraša kreirali su:

  • Gea Rajić, studentica vizualnih komunikacija i dizajna (Rijeka);
  • Majda Milevoj Klapčić, profesorica talijanskog jezika i književnosti te stručna suradnica knjižničarka (Labin);
  • Nika Kurti, studentica održivog razvoja (Rijeka);
  • Katarina Ričko, dizajnerica i ilustratorica (Čakovec);
  • Matija Vukić, student modnog dizajna i vizažist (Sveti Križ Začretje);
  • Marina Žitković, stručna suradnica pedagoginja (Samobor).

Kao Designed by People tim, uz mentorstvo Sonde, zajedno su pristupili zadatku te istraživanju i analizi svih dostupnih informacija o brendu, konkurenciji i krajnjim korisnicima. Tijekom sedam faza razradili su kreativni koncept „uKRAŠi“ blagdane, inspirirani ukrašavanjem koje nas uvodi u blagdansko raspoloženje, kao i spoznajom da je vrijeme jedan od najvrjednijih poklona koje možemo darovati našim najdražima. Dizajn ambalaže oslanja se na nekadašnju tradiciju sastavljanja ukrasa koristeći prirodne materijale, kao i one koje je moguće ponovno iskoristiti kao što su to omoti od bombona ili zlatni omot čokolade. Svoj kreativni proces i rad na projektu pretočili su u rješenje kojim i krajnjim korisnicima pružaju priliku da pokažu svoju kreativnost i autentičnost u daljnjem ukrašavanju svojeg ili doma svojih najdražih, nastavljajući tako niz započet u okviru projekta u kojem su pozvani sudjelovati svi, neovisno o svom predznanju i iskustvu.

Sonda Designed by People provodi se već drugu godinu za redom, a njegov cilj nije samo stvaranje proizvoda, već povezivanje ljudi, ideja i različitih perspektiva iz kojih proizlaze rješenja koja odražavaju autentičnost te postaju simbolom kreativnosti i društvenog utjecaja.