Još jedno izdanje Sondina programa ušlo je u završnu fazu. Nakon gotovo dva mjeseca priprema i održavanja intenzivnih radionica u Sonda kreativnom centru, polaznici Designed by People programa, pod mentorskim vodstvom kreativnih direktora – Jelene Fiškuš i Seana Poropata, sami su osmislili prijedlog novog vizualnog identiteta za nadolazeći blagdanski asortiman Kraševih proizvoda koji će se na policama dućana pojaviti krajem 2023. godine.

Gea Rajić, Katarina Ričko, Majda Milevoj Klapčić, Marina Žitković, Matija Vukić i Nika Kurti, šestero odabranih sudionika koji su ove godine činili Designed by People tim, pritom su analizirali sve dostupne informacije o Krašu i njegovim brendovima, konkurentima i ciljanoj skupini temeljem kojih su potom osmislili i definirali kreativni koncept koji je u konačnici poslužio kao temelj za dizajn vizualnog identiteta. Svoje rješenje u petak su uživo prezentirali predstavnicima Kraša, a nakon prezentacije uslijedio je organizirani posjet proizvodnom pogonu keksa i vafla. Tamo su se upoznali s Kraševim proizvodnim linijama iz kojih proizlaze neke od najpoznatijih domaćih slastica kao što su čokoladirano čajno pecivo Domaćica, omiljene čokoladne Napolitanke ili pak prhki Petit Beurre keksi s maslacem. Iz prve ruke sudionici su tako mogli vidjeti kako teče proces nastanka njihovih omiljenih proizvoda – od valjanja tijesta i rezanja, preko pečenja i hlađenja do kontrole kvalitete i pakiranja u ambalaže. Pritom su dobili odgovore na brojna pitanja, a cijela posjeta bila je popraćena i slatkim degustacijama.

I dok, nastavno na pozitivne reakcije klijenta, svi zajedno s nestrpljenjem iščekujemo ugledati proizvode na policama dućana krajem godine, u narednim će se mjesecima raditi na realizaciji i aplikaciji vizualnog identiteta koji će prije puštanja u prodaju pravovremeno biti i službeno predstavljen javnosti.

Do tada, Sonda će nastaviti raditi na osmišljavanju nadolazećih Designed by People programa koji će se u Centru nastavljati i u narednim mjesecima te omogućiti uključivanje lokalne zajednice, ali i šire javnosti u proces kreiranja i stvaranja raznih proizvoda.  Podsjetimo, u sklopu Sonda kreativnog centra, program radionica u suradnji provode Udruga Sonda i Studio Sonda, a kako bi zajedno sa svim zainteresiranim pojedincima, ali i širom zajednicom u inspirativnoj autentičnoj sredini, stvarali relevantne proizvode, projekte i programe usmjerene ka jačanju suradnje i stvaranju boljeg društva – društva ideja. Program je utemeljen na uvjerenju u visoku učinkovitost kreativnosti koja postoji u svakom pojedincu, a da sudjeluju u programu i pridruže se dizajniranju tržišno relevantnog proizvoda pozvani su svi zainteresirani, neovisno o svom predznanju i iskustvu.