Uključite se u naše ‘Savjetovalište za lokalne brendove’ i u Sonda Kreativnom centru u Vižinadi, tijekom rujna i listopada 2022. učite na primjeru stvaranja realnog brenda.
Podučavat ćemo o važnosti i načinima razvoja brendova, što će zainteresiranima moći pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda i usluga na tržište.
Za sudjelovanje nije potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad. Želimo raditi s tobom (da, s tobom!) kako bismo zajedno dokazali da kreativnost može biti visoko učinkovita i iznimno pozitivno utjecati na razvoj zajednice u sociološkom, kulturnom i ekonomskom pogledu. Kreativnim i praktičnim procesima te radom na realnom proizvodu, kroz ovaj program edukacija omogućujemo stjecanje znanja o produkciji kreativnih rješenja, radu na prepoznatljivosti brenda i tržišnom pozicioniranju.
Radionice će se održavati u periodu od 6. rujna do 4. listopada, jednom tjedno, u prostorima Sonda kreativnog centra u Vižinadi uz mentorsku podršku Studija Sonda. Predviđeno trajanje radionica je od 2 do 4 sata, u unaprijed dogovorenim terminima u poslijepodnevnim satima (17-21).
ZAŠTO JE OVO PROGRAM ZA TEBE?
- Imaš priliku upoznati procese kreativnog i praktičnog rada koji vode do realizacije realnog proizvoda s praktičnom primjenom;
- na realnom primjeru unaprijediti svoja znanja o pozicioniranju vlastitog brenda na tržištu, sudjelujući u radionicama pod vodstvom mentora višestruko međunarodno nagrađivanog kreativnog studija (Sonda) iza kojeg stoji već gotovo 20 godina rada na području osmišljavanja i razvoja brendova;
- sudjelujući u aktivnostima koje će biti provedene na brendiranju stvarnog lokalnog proizvoda imaš prilike raditi na realnom rješenju što ti omogućuje bolje razumijevanje stečenih znanja i vještina te njihovu daljnju primjenu.
Program je besplatan, a podijeljen je u sedam faza te uključuje predavanja/radionice i praktične zadatke. Sudionike tako vodi kroz kreativne i praktične procese koji rezultiraju realnim rješenjima koja imaju svoju praktičnu primjenu. Namijenjen je punoljetnim osobama mlađe životne dobi te za njega nije predviđena naknada. Ukoliko si zainteresiran/a te se možeš obvezati na uvjete sudjelovanja, klikni za detalje.
Rok za slanje prijave je 14. kolovoza u 23.59. Prijave pristigle iza navedenog roka, kao i nepotpune prijave neće biti razmatrane. Prijavnicu možete pronaći ovdje: PRIJAVNICA.
Projekt u suradnji provode Udruga Sonda i Zajednica Talijana Vižinada, uz financijsku potporu Zaklade Istra – Fondazione Istria iz sredstava Fonda gradova i općina.
O programu:
Brendovi, naročito oni u lokalnoj zajednici, važni su jer nose i dio kulturnog nasljeđa te tradicije, a često se nasljeđuju kroz generacije. Stoga, ovim projektom želimo na realnom primjeru podučiti mlade kako da zadrže identitete svojeg kraja, a opet budu tržišno relevantni. Kroz stručne edukacije namijenjene mladima u lokalnoj zajednici želimo utjecati na osnaživanje lokalnih postojećih i budućih brendova koje ti mladi stvaraju ili nasljeđuju. Uz vodstvo mentora iz Studija Sonda, sudionici imaju prilike proći sve procese nastanka konkretnog proizvoda/dizajna te u konačnici i samu prezentaciju/promociju projekta. Stečeno znanje potom mogu praktično primijeniti na primjeru vlastitih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i lokalnih obrta te tako postati nositelji promjena i inovacija.