U Sonda kreativnom centru započele su radionice na kojima će korisnici sami osmisliti novi vizualni identitet za Krašev božićni asortiman ’23.
Još jedan program radionica omogućuje sudionicima da postanu dio kreativnih procesa i o njima uče kroz konkretan primjer, surađujući pritom sa stručnjacima za dizajn, komunikacije i brendiranje.
Na prvoj radionici šest sudionika različitih svakodnevnih zanimanja – Gea Rajić, Katarina Ričko, Majda Milevoj Klapčić, Marina Žitković, Matija Vukić i Nika Kurti imali su prilike pomnije upoznati klijenta i zadatak te su dobili jasne smjernice za daljnji rad, ali i teme za samostalno istraživanje prije sljedeće radionice.
Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori Studija Sonda, na samom početku radionice sudionicima su ukratko predstavili primjere dobre prakse u dizajnu te ih upoznali s fazama programa. Prvoj radionici također su se pridružili i predstavnici Kraša: Nikša Farac, marketing director; Ana Maria Šuker, brand manager te Matea Bebek, marketing strategy manager. Zajedno su sudionicima predstavili brend i prezentirali zadatak te očekivanja od kreativnog tima. Pred sudionicima je sada istraživanje ključnih tema i priprema prezentacija temeljem kojih će potom, uz podršku svojih mentora, definirati koncept koji će poslužiti kao temelj za dizajn vizualnog identiteta.
Radionice će se održavati od veljače do ožujka 2023. jednom tjedno u Sonda kreativnom centru u Vižinadi, dok će završne faze projekta – prezentacija, terenska nastava i promocija biti održane u prostorima Kraša u Zagrebu. Rezultat zajedničke suradnje bit će vizualni identitet Kraševog novog blagdanskog asortimana koji će krajem 2023. godine biti predstavljen i promoviran u javnosti kao još jedan Designed by People projekt.
Ovo je drugi u nizu nadolazećih Designed by People programa koji sudionicima nudi jedinstvenu priliku da razvijaju svoju kreativnosti i okušaju se u stvaranju konkretnih, tržišno relevantnih proizvoda, vodeći ih pritom kroz kreativne i praktične procese. Takvim, ali i sličnim društveno korisnim i edukativnim sadržajima i programima u koje se mogu uključiti svi zainteresirani pojedinci, bez obzira na znanje i iskustvo, cilj je potaknuti turistički i gospodarski razvoj zajednice.