Uključi se u program i nauči na realnom primjeru kako zadržati identitet proizvoda i usluga, ostajući istovremeno tržišno relevantan. Kroz edukacije u sklopu projekta Savjetovalište za lokalne brendove pružamo potporu poduzetnicima mlađe životne dobi. Podučavat ćemo o važnosti i načinima razvoja brendova, što će zainteresiranima pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda i usluga na tržište.

Za sudjelovanje nije potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad. Želimo raditi s tobom (da, s tobom!) kako bismo zajedno dokazali da kreativnost može biti visoko učinkovita i iznimno pozitivno utjecati na razvoj zajednice u sociološkom, kulturnom  i ekonomskom pogledu. Kreativnim i praktičnim procesima te radom na realnom proizvodu, kroz ovaj program edukacija omogućujemo stjecanje znanja o produkciji kreativnih rješenja, radu na prepoznatljivosti brenda i tržišnom pozicioniranju.


VIŠE O PROGRAMU

Brendovi, naročito oni u lokalnoj zajednici, važni su jer nose i dio kulturnog nasljeđa te tradicije, a često se nasljeđuju kroz generacije. Stoga, ovim projektom želimo na realnom primjeru podučiti mlade kako da zadrže identitete svojeg kraja, a opet budu tržišno relevantni. Kroz stručne edukacije namijenjene mladima u lokalnoj zajednici želimo utjecati na osnaživanje lokalnih postojećih i budućih brendova koje ti mladi stvaraju ili nasljeđuju.
Program je besplatan, a podijeljen je u sedam faza te uključuje predavanja/radionice i praktične zadatke. Sudionike tako vodi kroz kreativne i praktične procese koji rezultiraju realnim rješenjima koja imaju svoju praktičnu primjenu. Uz vodstvo mentora iz Studija Sonda, sudionici imaju prilike proći sve procese nastanka konkretnog proizvoda/dizajna te u konačnici i samu prezentaciju/promociju projekta. Stečeno znanje potom mogu praktično primijeniti na primjeru vlastitih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i lokalnih obrta te tako postati nositelji promjena i inovacija.


ZAŠTO JE OVO PROGRAM ZA TEBE?

  • Imaš priliku upoznati procese kreativnog i praktičnog rada koji vode do realizacije realnog proizvoda s praktičnom primjenom;
  • na realnom primjeru unaprijediti svoja znanja o pozicioniranju vlastitog brenda na tržištu, sudjelujući u radionicama pod vodstvom mentora višestruko međunarodno nagrađivanog kreativnog studija (Sonda) iza kojeg stoji već gotovo 20 godina rada na području osmišljavanja i razvoja brendova;
  • sudjelujući u aktivnostima koje će biti provedene na brendiranju stvarnog lokalnog proizvoda imaš prilike raditi na realnom rješenju što ti omogućuje bolje razumijevanje stečenih znanja i vještina te njihovu daljnju primjenu.


TERMINI I MJESTO ODRŽAVANJA

Radionice će se održavati u periodu od 6. rujna do 4. listopada, jednom tjedno, u prostorima Sonda kreativnog centra u Vižinadi. Predviđeno trajanje radionica je od 2 do 4 sata, u unaprijed dogovorenim terminima u poslijepodnevnim satima (17-21). U dogovoru sa sudionicima Sonda zadržava pravo promjene termina. Radionice će se održavati na hrvatskom jeziku, ukoliko bude potrebe za prijevodom, Sonda može angažirati prevoditelja.


UVJETI SUDJELOVANJA

Potencijalni sudionici su mladi poduzetnici i poduzetnice. Program je namijenjen punoljetnim osobama mlađe životne dobi koje, uz pravovremeno ispunjenu prijavnicu, zadovoljavaju sljedeće uvjete:

  • da su u posljednje tri godine registrirali novi obrt ili su pred nasljeđivanjem obiteljskog obrta
  • motivacija za uvođenje novog brenda na tržište ili rebrendiranje postojećeg
  • poznavanje osnova rada na računalu
  • mogućnost obvezivanja na redovno sudjelovanje na svim radionicama u njihovom punom trajanju, osobnim dolaskom u Vižinadu
  • angažiranosti i redovitosti u rješavanju praktičnih zadataka
  • radionice su besplatne, a sudionici osiguravaju vlastite troškove dolaska/odlaska
  • prihvaćaju biti snimljeni/fotografirani za potrebe promocije projekta u javnosti


DODATNE NAPOMENE

Radi uspješnosti provedbe programa broj sudionika je ograničen. U procesu selekcije, jedan od glavnih kriterija odabira kandidata/kandidatkinje bit će iskaz motiviranosti za sudjelovanje u programu.


PLAN RADIONICA

1. The Briefing | 6. 9.2022.

Upoznajmo jedni druge
Upoznajmo zašto je važno strateško pozicioniranje
Upoznajmo praktičan zadatak i klijenta
Cilj je sudionike uputiti u zadatak, proces razvoja brendova i strateškog pozicioniranja te utvrditi jas­ne smjernice za daljnji rad. Sudionici dobivaju teme za samostalno istraživanje prije faze 2.

2. Concept | 13. 9. 2022.

Definiranje koncepta temeljenog na istraživanju
Cilj je dobiti dokument/koncept, temeljen na istraživanju i promišljanju, a po kojemu se izrađuje vizualni i verbalni identitet te strateško pozicioniranje. Sudionici dobivaju podlogu za samostalno promišljanje vizualne i verbalne pojavnosti prije faze 3.

3. Design | 21. 9. 2022.

Dizajn proizvoda i vizualno/verbalnog identiteta
Cilj je približiti sudionicima proces dizajna proizvoda i verbalnu artikulaciju brenda te dobiti skicu dizajna samog proizvoda.

4. Wrap Up | 27. 9. 2022.

Prezentacija za klijenta
Cilj je izrada prezentacije za klijenta, s prijedlogom osmišljenog vizualnog i verbalnog identiteta te strateškog pozicioniranja.

5. Feedback | 4. 10. 2022.

Prezentacija klijentu i povratna informacija
Dobivanje povratnih informacija i razumijevanje istih. Cilj je zaključenje projekta, odnosno dogovor oko primjene potencijalnih korekcija u svrhu finalizacije proizvoda.

6. Production&Social Media | 19.10. 2022.

Zaključivanje materijala i promocija, vlastiti kanali i društvene mreže.

7. Promotion | 28.11.2022.

Prezentacija proizvoda i projekta u javnosti.
Cilj je uspješan završetak i promocija projekta, kao i samog proizvoda, javnosti. Po završetku programa svim sudionicima bit će uručen certifikat o sudjelovanju.


PRIJAVA

Za sudjelovanje u programu potrebno je ispuniti online prijavnicu. Iako je preduvjet, pravilno popunjena i pravovremeno pristigla prijavnica nije ujedno i garancija poziva na sudjelovanje u programu.

Rok za slanje prijave je 14. kolovoza u 23.59. Prijave pristigle iza navedenog roka, kao i nepotpune prijave neće biti razmatrane. Prijavnicu možete pronaći ovdje: PRIJAVNICA.

Projekt u suradnji provode Udruga Sonda i Zajednica Talijana Vižinada, uz financijsku potporu Zaklade Istra – Fondazione Istria iz sredstava Fonda gradova i općina.